Alla inlägg den 19 januari 2024

Av Miranda - Fredag 19 jan 23:33

 Min absoluta andra halva i livet..!!!   Jag är glad som har dig i mitt liv Isabell..!!!   Du betyder så himla mkt för mig & jag är så glad att vi lärde känna varann genom fb & sen åkte jag till sthlm & träffade dig för första gången sommaren 2013..!!!   JAG ÄLSKAR DIG ISABELL..!!!   Du & jag föralltid genom livet & genom alla svåra stunder & hinder..!!!   Min andra halva..!!!   Det ska alltid vara vi två genom livet & du är min Ohana föralltid..!!!   Bästavänner/Syskon/Ohana genom livet föralltid..!!!    

Av Miranda - Fredag 19 jan 21:42

Som rubriken lyder.. Hur mår jag egenligen?  Jaa jag vet inte riktigt hur jag egenligen mår eftersom mitt mående är lite upp å ner just nu, men jag försöker kämpa för att inte må såhär dåligt. Men känns som att ALLT står stilla även fast jag kämpar för att må bättre så känns det som att jag faller mer å mer ner till botten  hur mkt jag försöker så faller jag ner till botten. Men jag hoppas verkligen att jag någonsin kmr att få må bättre snart.. 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Ni har kommit till min blogg!! =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

love you


Ovido - Quiz & Flashcards