Alla inlägg den 20 januari 2024

Av Miranda - Lördag 20 jan 13:40

 Du krossade mitt hjärta i tusen bitar..!!!   Jag älskade verkligen dig hjärtat men tydligen så gjorde inte du det för den jag är..!!!   Jag saknar dig varje dag & jag kan inte sluta tänka på dig & allt som vi skrev till varann..!!!   Jag har kvar alla bilder på dig som du skickade till mig via snap & jag har kvar alla videos som jag gjorde på dig & på oss två tsm..!!!    Vill verkligen ha tillbaka dig igen in i mitt hjärta föralltid för jag kan inte leva ett liv där du inte finns med i..!!!   Jag gråter varje natt för att du kmr in i mina tankar när jag tänker på dig varje dag/natt som går..!!!   Du krossade mitt hjärta på nyår 2023 & jag såg fram emot att ha kvar dig i mitt liv in i 2024..!!!   Men du stannade kvar i 2023 där du alltid kmr att stanna kvar föralltid..!!!   Jag kmr inte skriva ut ditt namn här på min blogg men du fattas i mitt hjärta/liv föralltid..!!!   Jag kmr föralltid att ÄLSKA/SAKNA dig föralltid min finaste..!!!   

Av Miranda - Lördag 20 jan 00:13





Vila i frid min underbara & älskade ängel Mattias..!!!     Jag tänker på dig 24/7 varje dag & jag saknar det vi hade en gång i tiden..!!!     Jag kan inte fatta att just DU är död & att du aldrig mer kommer komma tllbaka igen..!!!     Jag saknar dig jättemycket Mattias & jag hoppas att du har det bra där du är..!!!     24-12-23 kmr föralltid att vara ett datum som kmr att finnas i mitt hjärta föralltid..!!!     Du dog på julafton 24 Dec 2023 kl 12:20..!!!     Snälla Mattias kom tillbaka igen jag saknar dig & jag vill ha tillbaka den tiden när vi skrev/snackade lur..!!!     Jag kmr aldrig att glömma bort dig min fina vän/ängel föralltid..!!!     Jag älskar dig jättemycket Mattias & det kmr jag alltid att göra också..!!!      Du finns alltid i mitt hjärta & jag är glad som träffade dig för första gången i Uppsala & som fick chansen att lära känna dig bättre..!!!      26/7-1979-24/12-2023     

   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hejsan! Ni har kommit till min blogg!! =)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2024
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

love you


Ovido - Quiz & Flashcards